Tuesday, December 7, 2021
Home اردو جھوٹ کا پھول بن چکا ہے لوٹ کا پھول: اکھلیش

جھوٹ کا پھول بن چکا ہے لوٹ کا پھول: اکھلیش


بی جے پی نے صرف ترقی کے نام پر سماج کو تقسیم کرنے کا کام کیا ہے۔ عوام اب جھوٹے وعدوں سے متاثر ہونے والی نہیں ہے۔

فائل تصویر آئی اے این ایس
user

Engagement: 0

سماج وادی پارٹی (ایس پی) کے صدر اکھلیش یادو نے کہا کہ بی جے پی حکومت کا ‘جھوٹ کا پھول’ ‘لوٹ کا پھول’ بن گیا ہے۔

اکھلیش نے کہا کہ اتر پردیش میں 24 گھنٹے لوگوں کو دھوکہ دیا جاتا ہے۔ کسان، نوجوان، غریب، تاجر سبھی پریشان ہیں۔ مجرموں کو کھلی چھوٹ ہے اور انتظامی مشینری امن و امان برقرار رکھنے میں مفلوج ثابت ہو رہی ہے۔ خواتین کی زندگی سب سے زیادہ غیر محفوظ ہے۔ بی جے پی نے ریاست کو بربادی کے کگار میں دھکیل دیا ہے، لوگ اب اس سے نجات چاہتے ہیں۔ بی جے پی کو 2022 کے اسمبلی انتخابات میں اقتدار سے باہرہوجانا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ آج مرکز اور اتر پردیش کی بی جے پی حکومتوں کی ترجیح غریبوں کی جیبیں کاٹنا اور غریب خاندانوں کی بنیادی سہولتیں چھیننا ہے۔ اشیائے خوردونوش کی قیمتیں عوام کی پہنچ سے باہر ہیں۔ ایل پی جی مہنگی ہے۔ بجلی کے نرخ بھی بڑھ گئے ہیں جبکہ بجلی کی فراہمی بدستور متاثر ہے۔ مہنگائی اپنے عروج پر ہے۔ ڈبل انجن حکومت کے باوجود مارکیٹ کنٹرول میں نہیں ہے۔ غریبوں کو دو وقت کی روٹی بھی ملنا مشکل ہے۔

وزیر اعلیٰ جرائم پر قابو پانے کے بڑے بڑے دعوے کرتے ہیں لیکن حقیقت یہ ہے کہ مجرم بے خوف ہے۔ ذات پات اور مذہب کو دیکھ کر مجرموں کے ساتھ سلوک کیا جاتا ہے۔ پولیس غنڈوں کے سامنے بے بس نظر آتی ہے۔ پولیس امن و امان کو بہتر بنانے کے بجائے جعلی مقدمات بنانے، جعلی مقابلے کرنے میں خود ہی بدنام ہے۔ حراست میں ہونے والی اموات کے معاملے میں انسانی حقوق کمیشن نے ریاستی حکومت کو کئی نوٹس دیے ہیں۔ اب صورتحال یہ ہے کہ جرائم پیشہ افراد پولیس پر چھائے ہوئے ہیں۔

ایس پی صدر نے کہا کہ بیٹی کی حفاظت پر کھلے عام جھوٹ بولنے والے بی جے پی کارکنوں کے ڈھول بے نقاب ہو گئے ہیں۔ حال ہی میں وزیر اعلی کے آبائی ضلع گورکھپور کے گلریہا علاقے میں ایک 14 سالہ طالبہ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ اور اغوا کی کوشش سرخیوں میں آئی تھی۔ جھگہا میں لڑکی کے ساتھ جنسی زیادتی کا واقعہ پیش آیا۔ اس کے بھائی نے احتجاج کیا تو اسے بھی مارا پیٹا گیا۔

بی جے پی نے صرف ترقی کے نام پر سماج کو تقسیم کرنے کا کام کیا ہے۔ سماج وادی حکومت کے کاموں کو اپنے طور پر بیان کرنے کے علاوہ، وہ اپنے کسی ایک منصوبے کو شمار نہیں کر سکتی۔ عوام اب جھوٹے وعدوں سے متاثر ہونے والی نہیں ہے۔ وہ حقیقت جان چکی ہے اور یہ بھی طے کر چکی ہے کہ اب وہ بی جے پی کی کسی دھوکے میں نہیں آئیں گی۔ وہ بی جے پی کو شکست دے کر سماج وادی پارٹی کو اقتدار میں لائے گی۔




Source link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments

error: We are sorry, You can\'t Copy it.